GESTIUNE SIMPLIFICATA
Resurse Umane
si Salarizare
Gestiune HR si Consultanta specializata
adaptate in functie de firma dvs.
Salarizarea si gestiunea documentatiei este un punct sensibil al oricarei organizatii, datorita atat volumului mare de acte normative, a exactitatii calculelor, contributiilor sociale si taxelor aferente, cat si declararea acestora in timp util.
De aceea venim in sprijinul dvs cu solutii de salarizare si resurse umane adaptate necesitatilor firmei dvs, optimizand semnificativ costurile, efortul si timpul alocat.
TOTUL DESPRE HR SI SALARIZARE
Resurse Umane
Servicii Complete, de la A la Z
Intocmire si Depunere
Documentatie
- Intocmirea si inregistrarea Registrului de Evidenta a Salariatilor (REVISAL) la ITM
- Intocmirea, incheierea si raportarea contractelor de munca
- Intocmire si depunere documentatie obitnere subventie AJOFM
- Intocmire si depunere documentatie pentru recuperarea sumelor aferente concediilor cedicale de la CAS
Contracte
si Organizare Interna
- Consultanta de specialitate privind incadrarea si salarizarea personalului
- Consultanta in domeniul relatiilor de munca
- Asistenta privind intocmire fisei de post
- Intocmire contracte individuale si colective de munca
- Proceduri de promovare, sanctionare sau concediere disciplinara
Calcul Salarial
si Stat de Plata
- Consultanta privind calculul salarizarii
- Calculul contributiilor sociale si taxelor aferente
- Calcul concedii medicale si concedii de odihna,
- Calculul orelor suplimentare, retinerilor si popririi salariale
- Ordine de pata si foi de varsamant pentru plata taxelor salariale
- Intocmire stat de plata pe baza pontajului
ALEGE SERVICIILE CONTADOR
Avantaje Client
Resurse Umane si Salarizare
Prin implementarea serviciilor noastre de resurse umane si salarizare, reusim sa aducem clientilor un set bine definit de avantaje, reflectate in performanta afacerii
Gestiune HR Eficienta
Consultanta, gestionare si implementare eficienta a celor mai bune solutii de incadrare si salarizare
Procesarea rapida a documentelor
Redactarea, intocmirea si procesarea documentelor de HR, totul intr-un timp mult mai scurt
Claritate si legalitate
Evidenta corecta si clara a situatiei angajatilor, conform cu cele mai noi modificari in legislatia in vigoare
Confidentialitatea datelor interne
Prin externazilare beneficiezi si de confidentialitate totala privind datele ce tin de salarizare
TOTUL INCEPE CU O DISCUTIE
Contacteaza-ne
Si hai sa colaboram!
Email informatii
office@contador-iasi.ro
Telefon Informatii
+40 756 040 131
Adreasa Birouri (Iasi)
Str. Stihii, Bl.Stihii, Parter
TE-AR PUTEA INTERESA
Alte Servicii
Alaturi de serviciile noastre de resurse umane si salarizare, ai putea fi interesat si de alte solutii complementare
PACHETUL COMPLET
Solutii si serviciile profesionale de contabilitate si consultanta financiar-contabila, pentru companii de orice profil, adaptate necesitatilor actuale ale clientului;
MODIFICARI SI MENTIUNI
Consultanta de specialitate si asistenta in relationarea cu Registrul Comertului, pentru implementarea procedurilor, modificarilor si mentiunilor necesare
DEZVOLTA-TI AFACEREA
Te ajutam sa iti dezvolti afacerea, prin decizii si actiuni strategice, bazate pe previziuni, bugete eficiente si indicatori financiari clar stabiliti
FII MEREU INFORMAT
Noutati
Resurse Umane si Salarizare
Fii mereu informat cu privire la cele mai recente noutati si schimbari legislative din domeniul resurse umane. Asadar te invitam sa accesezi oricare dintre articolele prezentate mai jos:
Cresterea eficientei si dinamicii colectarii veniturilor bugetare pe primele 10 luni din acest an
Agentia Nationala de Administrare Fiscala este unitate centrala aflata in subordinea Ministerului Finantelor Publice care are misiunea de a colecta si gestiona [...]
România devine membru într-un Peer Review Group al OCDE
Prin Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, România devine la 1 ianuarie 2017 membru cu drepturi depline în Peer Review Group al Forumului Global pentru Tra [...]
ONRC: Numarul obiectelor de activitate ale PFA-urilor si I.I. se limiteaza
Numarul obiectelor de activitate potrivit Nomenclatorului CAEN, precum si numarul angajatilor pe care ii poate avea o persoana fizica autorizata (PFA) sau o int [...]